دست‌نوشته

غیبت چند روزه

۲ دیدگاه

مثل این مجری رادیو که اول صبحی میشینی توی تاکسی و بلند می‌گه: جوون ایرانی سلااااااام! به همون اندازه سلام :)
چند وقتی می‌شه که اینجا ننوشتم یعنی آخرین نوشته برمی‌گرده به 22 مهر و امروز 6 آبان! کلی دل تنگ شده بودم و دلم می‌خواست دوباره برگردم مثل سابق و بنویسم.
هر چند نمی‌شه اصلا دلیلی برای ننوشتن پیدا کرد، چون باور دارم کسی که به نوشتن خو کرده باشه محاله هر روز نتونه بنویسیه. بحث تبلی رو که بذاریم کنار، دلیل دیگه‌ای برای ننوشتنم رو می‌تونم بیان کنم.

چند روزی بود که همسرجان (اگر در جریان نیستید همان لپ‌تاب را می‌گویم!) در تخت بیمارستان بستری بود و امید به سرپا شدنش داشتم. اما متاسفانه به دست دکتری نابلد سپردیم و از آنچه که بود بدتر شد :( از طرفی دکتر را خیلی خوب نمی‌شناختم و به خاطر عجله‌ام برای بهبودی هر چه زودتر همسرجان، سپردیمش به یکی از تعمیرکاران در پاساژ نور(اگر اشتباه نکنم!). نرسیده به میدان ولیعصر، جایی است که پر است از کامپیوتر و وسایل و قطعات این دنیای جالب و هیجان‌انگیز.
نمی‌دانم شاید من خطا کردم که بدون شناخت اعتماد کردم. هر چه که بود تعمیرکار متعهد نبود و علی‌رغم قول‌های زیادی که داده بود، چند هفته‌ای طول کشید تا بگوید که چه شد! در آخر هم چیپست گرافیک را آن‌قدر داغ کرده بود که به طور کل مادربورد باید عوض شود. اگر امیدی هم بود،آن را هم سوزاند.
خلاصه این‌که از دست مهندسان کارنابلد خیلی عصبانی‌ام. اگر بلد نیستید همان اول بگویید از عهده من خارج است. انقدر این کار سخت است؟ اگر آن تعمیرکار این کار را می‌کرد من به شخصه قبول می‌کردم چون کم و بیش می‌دانم که اشکال‌یابی یک قطعه خراب کار زیادی می‌برد و به چندین عامل دیگر وابسته است و شاید کسی در حیطه‌اش نباشد. حداقل با احترام می‌گرفتم و بدون دلخوری و اعصاب خوردی می‌رفتم سراغ کسی دیگر!
یک کامپیوتر پیر در خانه داریم که از دوران بچگی به ارث بردیم! کم و بیش کارهایم را راه می‌اندازد ولی آن‌قدر خواهرم پوشه و فیلم و…. درونش ریخته که اگر یکی از folderها را اشتباه باز کنم مسیر زندگی‌ام به طور کلی عوض می‌شود. سعی می‌کنم این چند روز تا خوب شدن همسرجان با همین کامپیوتر سر کنم (البته اگر برایم ناز نکند و خراب نشود!).

راستی خیلی خیلی ممنون از ایمیل‌ها و پیام‌ها و کامنت‌هایی که در این چند روز فرستادید. (انرژی بخش بود:) ) فکر می‌کردم اگر آپدیت نشوم عمرا کسی به اینجا سر بزند! ممنون از حضورتون.

توی کانال تلگرام لینک پستای جدید و چیزهای دیگه که برام جالبه رو میذارم :)

پست‌های مرتبط:

۲ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست